Niks nieuws onder de zon

17 juni 2017 - Winter Garden, Verenigde Staten

Jullie zullen haast wel denken, we horen niets meer.

We zijn echt de laatste dagen ingegaan. We hebben de routine bereikt van:

's morgens zwemmen met zijn viertjes, 's middags samen een stukje rijden en nog wat winkelen, 's avonds eten en dan nog een bakkie bij Linda en AJ. Als we een stukje gaan rijden vinden we het heerlijk om ergens een weg in te slaan en te kijken waar we uitkomen. Je komt de meest mooie maar ook de meest armoedige plekjes tegen. Daar rijden we dan maar snel doorheen. We kunnen er van genieten om te zien hoe mooi er hier gebouwd kan worden en wat ze er van maken. Peter houdt de richting in de gaten en we komen altijd weer terug thuis. (Anders hebben we tom nog) het is te doen hier met de benzine om voor de lol te gaan rijden, voor een gallon (3,8 liter) is het nu $ 2,20. Een giller, nog geen 60 cent per liter.

Het is nu ook echt verzinnen zo van wat gaan we doen. De meeste dingetjes zijn gehaald en hebben we bekeken. Nu dus een beetje in de "rustfase".  Vanavond gaan we met zijn viertjes heerlijk eten bij Ponderosa. Vandaag nog en morgen dus we tellen af.

1. Pa & Ma S:
    17 juni 2017
    Ja Lieverds aan alle mooie dingen komt een eind hé,ik kan mij voorstellen dat het krom is,ene kant heb je het wel gezien en aan de andere kant zou je nog wel even willen blijven en dan een weekje rondtrekken hé? Jullie hebben het weer beleefd. Je komt in ieder geval met mooi weer thuis denk ik en is de overgang niet zo groot. Veel liefs allemaal van Ma & Pa xxxx
  2. Daisy:
    18 juni 2017
    Nou lieverds het zit er bijna op voor jullie...maar jullie kunnen weer terug kijken op een geweldige vakantie
    Kan niet wachten tot ik jullie weer zie...kan knuffelen en luisteren naar jullie verhalen
    En zoals oma schrijft komen jullie thuis met fantastisch mooi weer

Dikke xxx
  3. Tantetje:
    18 juni 2017
    Jeetje Deb is jullie vakantie nu al voorbij? het is niet te geloven Maar je moet maar zo denken we hebben weer een heerlijk tijd gehad Deb het is hier bloedheet getverdegetver niks voor mij hoor wij oudjes kunnen er niet meer zo goed tegen he Liefs tantetje xxxxxx
  4. Pa & Ma S:
    19 juni 2017
    Zo kinders, ik wil jullie nog even voor de laatste keer denk ik op dit blog nog een keer een goeie reis wensen. Wij zullen je gezellige verhalen en belevenissen missen maar die worden zeker volgend jaar weer voortgezet. Linda en AJ gaan nog even verder en gaan jullie uitzwaaien. Tot gauw, veel liefs van Ma & Pa xxxx