Shop till you drop

6 juni 2002 - Winter Garden, Verenigde Staten

Vanochtend na de koffie zijn we met zijn vieren op kooptocht gegaan. Nog wat extra boodschappen en natuurlijk kleding. Hier kunnen we voor Peter altijd zo lekker slagen. We hebben van alles gehad, van de Walmart tot aan Staples. Heerlijk!

Omdat we zo vroeg wakker waren, vroeg ontbeten hebben hebben we natuurlijk al vroeg zin in de lunch. Het tentje in celebration waar we wilden eten is juist nu aan het renoveren. Dus geen cesarsalade. Dat is vervelend dus het wordt ponderosa. Tja een uitgebreide lunch dan he. Tot op ons strot toe gevuld nog wat verder shoppen.

De buit, dag 1

We wilden eigenlijk bij Longhorn steakhouse gaan eten maar dat was toch wel een beetje te gek, wij naar de publix. Laten we voor een klein hapje gaan......dat kan dus niet in Amerika. Het is kip geworden, met een gevulde paprika en garlicbread. Ook hier kan je lekker koken, maar ja......het was toch een flink bord geworden wat eigenlijk niet de bedoeling was.

Klein hapje

Nog gezellig een bak koffie en we zijn weer klaar met de dag. Het was een beetje veel binnen maar we kwamen er vandaag achter dat het regenseizoen hier net begonnen is. Flinke hoosbuien met onweer. Niet ongewoon voor Florida maar het zonnetje is dus even uit beeld geweest voor vandaag. Temperatuur is wel heerlijk, een goede 25-28 graden. Ondanks dat een feest om weer hier te zijn.

1. Pa & Ma S:
    7 juni 2017
    Hoi lieverds, weer bijna een dag om en ik ben benieuwd wat jullie nu weer beleefd hebben,zal wel een gezellige dag geweest zijn,ik kijk uit naar het nieuwe verhaal en is zo leuk om te lezen. Wens ik jullie straks een fijne avond en voor mij is hij bijna voorbij met een uurtje of zo,is zo apart hé maar wel makkelijk te vergelijken met 6 uur verschil. Veel liefs van ons xxxxx Ma
  2. Tantetje:
    8 juni 2017
    Hello deary het was hier noodweer maar ik vind dat niet erg alles beter dan die hitte ik kan er echt niet tegen Ben gisteren heerlijk wezen zwemmen in warm water was in Zwijndrecht daar is het water iedere dag warm zalig shop ze he Liefs tantetje xxxxxx