2 dagen in 1

23 september 2018 - Citrus Ridge, Florida, Verenigde Staten

We hadden gisteren niet veel te vermelden dus we doen nu 2 in 1

Gisteren zijn we eerst wezen zwemmen. Erg druk in de pool want het is weekend dus iedereen komt naar likitiki. Het is volle bak. We gaan er snel weer uit en gaan naar Disneys Boardwalk. Even een rondje varen en kijken hoe het er uit ziet bij Disney. Erg mooi, maar ook erg duur😉

Daarna maar weer even winkelen. In de winkels is het het beste te doen. Niet normaal meer die hitte.

We gaan even naar de nieuwe Walmart op de 192. Wat een verschrikking is dat. Nee dan rijden we wel een stukje en gaan naar die in Winter Garden. Veeeeeeeel beter.

we eten lekker bij Culvers en dan is de dag al weer voorbij.

Vandaag lekker uitgeslapen en op pad naar St. Augustine. Het is een goeie 2 uur rijden maar wat doe je anders op een dag. Het is wederom erg warm in St Augustine. We zagen op tv dat de temperaturen langzaam naar beneden gaan maar daar merken we nog niks van 🤣

Eenmaal terug naar de Ihop voor een soepje en gebakken kip. Pa heeft jicht van al die eiwitten die we hier nuttigen 🐣🐷🐔

Morgen gaan we de laatste volle dag in. We beginnen.........in de pool. 👍😬🌸

1. Ria:
    24 september 2018
    In de pool beginnen.....zucht....😊😊
  2. Linda:
    24 september 2018
    Morgen is het alweer voorbij en gaan we gewoon weer plannen maken voor de volgende vakantie.
    Nu nog even genieten. 💋❤️😘