Bok Tower en Bok worst

21 september 2018 - Citrus Ridge, Florida, Verenigde Staten

Vandaag iets later op gang gekomen dan normaal. We gaan rond 11 uur pas weg. Wat ik nog niet verteld heb is dat Peter weer iets kwijtgeraakt is bij de TSA, de douane controle van Amerika. Dit keer zijn reisboek....waar alle vouchers, gegevens en kopieen van alles inzit. We kregen eenmaal geland in Atlanta, op doorreis naar Orlando een mailtje dat er een binder was achtergebleven in Las Vegas.

Als je Peter een beetje kent dan weet je hoe hij gereageerd heeft......verdere details zal ik iedereen besparen😉

Om een lang verhaal kort te maken, vandaag kwam de map met FedEx aan. Peter weer helemaal happy, wij ook dat Peter weer happy is😅

Op naar Bok Tower. Dit is gerealiseerd door een Nederlander, Edward Bok, die als 6 jarig jongetje met zijn ouders vanuit Den Helder hier naartoe ge-emigreerd zijn. Wij kennen de beste man niet maar hij genoot hier aardig wat aanzien, was schrijver en heeft zelfs een pulitzer prijs gewonnen voor een Autobiografie. Hij heeft dit park opgezet en een toren laten bouwen wat na zijn dood nog steeds bijgehouden wordt. De toren wordt ook wel de singing tower genoemd. Er zit een carrilion in met 60 bellen Die elk half uur speelt. Hij ligt hier ook begraven. Het is een bizar mooie tuin met vele exotische bloemen, vlinders en vogels.

Het onweert en regent nogal vroeg maar daardoor kunnen we schoongespoelde bloemen fotograferen😬 Niet alleen de bloemen zijn schoongespoeld want we zien hier aardig wat griezelgruizen aan spinnen. Het lijkt er niet zo op maar ze zijn wel tot 6 cm groot! Het zijn vooral de bananenspinnen,  Golden Orb Silk Weaver noemen ze deze. Anyway, de kippenvel was er.......😱

Na de tuinen gaan we op zoek naar thermosbekers en knutselspulletjes. We slagen goed, de koffers komen wel vol😬

We eten in de Golden Corral. Een buffet restaurant en het smaakt ons allemaal bijzonder goed, met name de gebakken chips en het toetjes buffet krijgt gretig aftrek bij iedereen hier.😜

Er is veel variatie, van biefstuk tot worst en heel veel groente, we kunnen ons buikje vullen.

Helemaal voldaan naar Likitiki. Het is weer klaar voor de dag. Morgen weer lekker naar het zwembad! 🌸

1. Linda:
    22 september 2018
    Fijn dat alles terug is en Peter kan nu nooit meer iets zeggen van jou Debby😂😂😂😂
    Lekker weer rustig aan vandaag en misschien een ijsJE eten mmmm
  2. Joop crouwel:
    22 september 2018
    goed dat alles weer terug is prachtige foto`s van dei bloemen en onweer en bliksem hebben we hier ook genoeg gehad gisteravond geniet verder van jullie heerlijke reis lieve groetjes
  3. Daisy:
    22 september 2018
    Haha blij dat het idd weer terug is...ik zie het al helemaal voor me 🤣
    Wel heel fijn dat het zo geregeld kon worden

Leuk dat jullie geslaagd zijn voor knutselspulletjes...deze hobbymonster kan weer heerlijk aan de slag ❤

Geniet van de laatste dagen...aan al het mooie komt weer een eind maar wat hebben jullie weer een hoop gezien en gedaan