Wat heerlijk hier

20 september 2018 - Citrus Ridge, Florida, Verenigde Staten

Wat is het toch heerlijk hier. We zetten geen wekker en kijken wel hoe het loopt. We ontbijten, gaan naar de pool, in de middag beetje rijden en shoppen. Vanavond hebben we voor het eerst weer even lekker gekookt.  Gewoon ouderwetse pot: boontjes, aardappelen en verse worst. En dat smaakte prima.

Het is vandaag wel warm maar niet zo heet als gisteren. Toen zijn we Disney Springs ontvlucht Vanwege de hitte. 🤣

Gisteren al wel veel dingen gedaan die op ons verlanglijstje stonden, Disney Springs, Florida Mall, Bourbon chicken eten, ijsje bij Kilwin in Celebration en een bezoek aan de Apple Store...........😅🤢🤮🤪

Vandaag lekker gedobberd in het zwembad, en boodschappen gehaald en wat cadeautjes voor de kinderen. nu zitten we aan een bak koffie op het balkon. De temperatuur is heerlijk en weinig insecten. Kijken hoe lang dat duurt😜

We hebben uitzicht op het zwembad en is heel gezellig met al het groen. Het resort ”groen” is heel mooi onderhouden. De sportschool zit er ook..........het is vakantie😂

Morgen weer een heerlijke dag, Bok Tower, een exotische tuin ontworpen en gebouwd door een Nederlander. Mooie plaatjes schieten van bloemen. We zijn er vorig jaar al geweest maar zeker nog een bezoek waard voor ma.

We hoppen nu nog even naar de Twistee Treat voor een ijsje......met de nadruk op “je”

🌸

1. Linda:
    21 september 2018
    Haha ijsJES bestaan niet in Amerika 😂😂😂iedere dag een ijsJE kopen nu want het zit er bijna op dus......GENIETEN❤️😘💋
  2. Ria:
    Owww heeeerlijk daar, hier vandaag storm en regen , dus extra genieten daar hoor!
    Lekker dat ijsje! Mmmm
  3. AJ:
    21 september 2018
    AJ. Wat een beproeving zeg. Niet vol te houden zeker hihihi. Misschien ook iets voor volgend jaar Ha Ha Ha 😂😂🌞🌞👍🏻👍🏻👏🏻👏🏻😅😅😊😊
  4. Daisy:
    Daar is het vakantie voor...geniet er maar met volle teugen van ❤
    Veel plezier vandaag...wat zal oma genieten
  5. Joop crouwel:
    21 september 2018
    heerlijk een beetje rust geniet er maar van heb je wel je pinpas doorgeknipt in de apple store of valt het daar wel mee met de prijzen lieve groetjes
  6. Debby:
    Whahaha gelukkig liggen de prijzen hier gunstiger voor ons Thea 🤣😉😘
  7. Leny:
    22 september 2018
    Lekker genoten van Julie IJsje haha nou lieverds het zit er weer. Haast op he wat is dat vreselijk Snel gegaan Willen jullie eigenlijk wel naar huis veel liefs. Van mij 😘👄♥️