De koek is op

24 september 2018 - Citrus Ridge, Florida, Verenigde Staten

Onze laatste dag is aangebroken. We hebben lekker gezwommen en nog een stukje gaan rijden. De koffers zijn zo goed als ingepakt en we hebben zelf nog wat ruimte en kilo’s over.  Goed voor de laatste dingetjes.

Om 10 uur is het check out time. Dan gaan we nog lekker poolhangen. Rond 14 uur nog even naar de Florida Mall en dan zorgen we dat we om 16:00 uur bij het vliegveld zijn. We vliegen om 19:30 en komen dan rond 10:30 uur woensdagmorgen aan.

We hebben nog leuke dingen gezien zoals een wasbeer bij het zwembad.

Het heeft gegoten vanmiddag laat. De dakgoten en afvoeren konden het niet meer aan. Het was prachtig om te zien en mee te maken. Soms ging het helemaal los.  Heerlijk! ⚡️💦

Iedereen die we spreken op de app zegt “geniet maar van de warmte en het mooie weer“

Ik kan vertellen dat we best uitkijken naar een beetje koelte 😜☃️

In ieder geval blij dat alles in de koffer past. Moepie neemt 3 kilo waspoeder (Tide) mee naar huis. (Die koffer zal wel gecontroleerd worden........hmmmm wit poeder in een koffer 🤣)

We zijn heerlijk uitgerust hier, de bedden lagen heerlijk en op het park was het rustig in de nacht. Het appartement was super, groot en schoon.

Het autorijden kan je hier voor je plezier doen met een prijs van 2,57 dollar per gallon wat neerkomt op 60 eurocent per liter en dan lees ik dat het bij ons aan het eind van het jaar wel 2 euro per liter kan zijn, belachelijk zoveel prijsverschil. Het meeste is belasting bij ons. Wat een inhalig landje is het toch als je er goed over na gaat denken. Als ze hier zo’n prijsverhoging aankondigen staat het hele land op zijn kop. Hier zouden ze dat echt niet pikken.

Maar oke, Nederland heeft weer andere dingen die ik toch niet zou willen missen.

Wel een stroopwafel auto gezien hier, vast een Nederlander die het gaat maken hier.

We zijn er klaar voor. Het was fantatstisch maar Rotterdam roept.

There’s no place like home 🌸

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Linda:
    25 september 2018
    Jullie hebben een hele lange dag voor de boeg. Gelukkig komen jullie thuis met mooie herinneringen. Eenmaal thuis gaan we plannen maken voor een volgende keer wanneer dat ook mag zijn. AJ en ik wensen jullie allemaal een goede reis terug 💋😘❤️
  2. Ria:
    25 september 2018
    Bedankt voor alle verhalen, foto’s en ervaringen! Goede reis terugbrengen tot ziens! 😘
  3. Joop crouwel:
    25 september 2018
    jullie kunnen terug kijken op een geweldige reis wij wensen jullie een goede vlucht terug het is in nederland iets koeler maar toch wel 19 graden als je woensdag terug komt .
  4. Daisy:
    25 september 2018
    Er is een tijd van komen...en een tijd van gaan
    Jullie kunnen terug kijken op een fantastische reis met mooie herinneringen ❤
    Kan niet wachten tot jullie weer thuis zijn en jullie te knuffelen
    Ik zal je ongetwijfeld nog spreken maar wens jullie een fijne reis naar huis
  5. Leny:
    25 september 2018
    Hallo lieverds nu de terugreis aanvaarden jammer dat het afgelopen of zeggen Julie toch wel weer Fijn om weer nagar ons Kleine landje terug te gaan een hele goeie en veilige reis terug 😘😘👄✈️
  6. Peter:
    25 september 2018
    Het is weer heel mooi geweest, jullie genieten toch maar iedere keer weer.
    Een goede vlucht en we zien elkaar weer in nederland.