Liki Tiki aankomst 18 en 19 september

19 september 2018 - Citrus Ridge, Florida, Verenigde Staten

Even gauw een teken van leven

Een lange reisdag achter de boeg gisteren dus heel even kort. We zijn om 5:15 in de ochtend vertrokken uit Cedar City En waren om 7:25 in Las Vegas. 5 minuten speling om de auto weer in te leveren want die moest om 7:30 uur terug zijn. Zijn daar erg strikt in bij Alamo. Anders kost het je gewoon een dag extra.

Dan 2 vluchten gelijk achter elkaar, eerst naar Atlanta dan door naar Orlando. We komen om 19:45 uur aan maar staan een uur en 15 minuten op het platform vanwege onweer dus er mag niet geladen en gelost worden. Logisch want iedereen wil weer veilig naar zijn/haar gezin terugkeren na het werk👍 Alles schuift dan wel behoorlijk op.

Om 22 uur hebben we de auto. Om 23 uur in LikiTiki. Om 24 uur boodschappen doen. Teurg van boodschappen en een lift die het niet doet naar de 4e verdieping 😂 pa en ma krijgen echt een goede conditie 👍👍 de bewaking heeft aangeboden om te helpen met sjouwen maar dat was niet nodig. Wel aardig! Om 01:30 uur nog even een bammetje eten en dan gaat het licht uit 😂 nodeloos om te zeggen dat we het rustig aan gaan doen vandaag. 👍 wasje draaien, zwembad hangen en ff gezellig naar Disney Springs en de mall denk ik zo.

In de relaxmodus.....heerlijk!!!🌸

1. Leny:
    19 september 2018
    Hallo lieverds thonged tjonge jullie reizen wat af volgens mij moeten jullie als je thuis Komt eerst een week uitrusten het is wel een Hele prachtige vakantie die Je met z ‘ n Allen makenheel plezier Verder allemaal een dikke 👄👄👄👄
  2. Daisy:
    Nu lekker gaan genieten ❤
  3. Linda:
    19 september 2018
    😂😂😂😂 never a dull moment 💋❤️😘
  4. Ria:
    20 september 2018
    Vermoeiende reis, maar dan heb je ook wat!
    Lekker genieten en uitrusten nu in het heeeerlijke florida!