Rondje midwest Amerika

31 augustus 2018 - Rotterdam, Nederland

Het is bijna zover.

Het was even heel spannend met de aangekondigde staking op 4 september, maar we gaan.  Staking van de baan door een principe akkoord voor Schiphol dus......nu in de vakantiemodus.

Wat gaan we doen, we starten op 4 september en vliegen met KLM van Amsterdam via Los Angeles naar Las Vegas. Daar overnachten we alleen maar, Las Vegas hebben we gezien dus reizen na een nachtje al door naar de south rim van de Grand Canyon.

Dan naar mesa verde, monument valley, devils tower, mount rushmore, canyonlands, yellowstone, bryce canyon. Een rondje van 14 dagen en daarna vliegen we vanaf Las Vegas (rondje compleet) naar Orlando voor een weekje in de chill bij LikiTiki.

Dit jaar met moepie en pa, zij (en wij ook) kijken er heel erg naar uit.

We zijn er klaar voor!

1. Pa & Ma S:
    31 augustus 2018
    Nou dat heb je weer leuk opgezet lieverd. Oh oh we kunnen bijna niet wachten. Alleen de reis naar Schiphol vind ik al een gezellig begin. 😘😘 Pa & Ma S
  2. Linda:
    En wij reizen gewoon weer mee. Vooral Devils Tower, Cannyonlands en Bryce alleen al pffffff. Prachtig wij willen ook weer 😂😂
    Veel plezier in ieder geval allemaal💋
  3. Daisy:
    1 september 2018
    Super spannend ♡ het aftellen is weer begonnen
    Fijn dat we weer kunnen meegenieten met jullie verhalen