Fijn een stukje rijden

9 september 2018 - Spearfish, South Dakota, Verenigde Staten

Lekker vroeg gaan we dus op pad, gauw nog even wat facetime gesprekken en off we go!

Het was 687 km rijden van Denver naar Spearfish. We zien er eigenlijk een klein beetje tegenop maar wat gaat het snel. De helft van de weg via interstate 25, de rest via highway 18 en dat rijdt heerlijk. We zien meer natuur en beesies onderweg.

Kilometers en kilometers kom je niets tegen, geen huizen, geen winkels en.......geen tankstation. Gelukkig ineens een soort oase in de graanschuur van Amerika. Een tankstation en ondanks dat Peter zegt “we halen het wel” stop ik toch en gooi hem vol. Geen risico nemen.

Voor de lunch stoppen we en hebben gelijk een gelegenheid om de ramen even schoon te maken want er zijn veel insecten die nu hoofdpijn hebben of erger 😉

De washandjes van AJ komen hier goed van pas, de ramen worden behoorlijk schoon en laten  we nou een pitpoes hebben 😂 (zie foto’s)

Onderweg komen we een ijstentje tegen en mijn stuur gaat vanzelf die kant op. Dan volg ik braaf hoor. Het was heerliijk en ons eerste ijsje van de vakantie.

We komen aan in de Black Hills of South Dakota, prachtig en rijden van beneden naar boven richting hotel.

We geven een sneak preview van wat we morgen gaan doen en ma vind het nu al mooi.

Er barst een hagelbui uit van jewelste en moeten zelfs even langs de kant. Hagelstenen zo groot als knikkers, gelukkig blijft de ruit heel.

Eenmaal in het hotel eerst even lekker alles op orde brengen met onze spullen want we blijven 3 dagen.  Hebben ieder een grote kamer met een zitje. Daarna lopen we naar een tentje om even wat te eten. We zijn een bezienswaardigheid want dit zien amerikanen niet, iemand die loopt naar de winkels.

Het was een lange, maar toch weer een leuke dag. Jullie komen bed haast weer uit, wij gaan er in. 20:20 uur, bij jullie 4:20 uur. Welterusten 🌸

1. Ria:
    10 september 2018
    Wat een leuk verhaal weer met prachtige foto’s, terecht dat Debby haar tanden erin zet ! In het ijsje dan he?
    Nu lekker 3 dagen uitrusten en genieten!
    Bizar ook zo’n hagelbui !
  2. Joop crouwel:
    10 september 2018
    wat een ervaring en nu even rustig aan lieve groetjes
  3. Daisy:
    10 september 2018
    Wat fijn dat jullie na zo'n lange rit nu heerlijk 3 dagen in hetzelfde hotel verblijven
    Had oma op de facetime en die keek er naar uit om haar koffer weer een beetje op orde te brengen

Ijsje ziet er heerlijk uit en dat hebben jullie wel verdiend
    Geniet van deze dag kijk er weer naar uit om morgen te lezen wat jullie avonturen weer zijn