Op doorreis

14 september 2018 - Rexburg, Idaho, Verenigde Staten

We gaan vandaag naar Rexburg in Idaho. We vertrekken weer om 7 uur om nog een gedeelte van Yellowstone park mee te pakken waar gisteren echt geen tijd meer voor was. Grote watervallen de upper and the lower falls genaamd. Mammoth springs en nog een modderpoel. De ene boom gaat op de andere lijken wat mij betreft en rond 13:30 uur rijden we het park uit. Op naar Rexburg. Om 16:15 komen we aan in een splinterniewe Hampton in. Heel modern en ruim opgezet. We eten snel en tanken de auto vol. De benzine is hier duurder als in andere staten maar voor een gallon 3,20 dollar blijft het nog goedkoper als in nederland. Zo’n 75 ct per liter.

We settelen weer in de lounge met een bak koffie. Ze hebben heerlijke koffiemelk met hazelnoot wat erg lekker is.

Morgen gaan we uitslapen, 8:30 uur eten. Het is maar 3,5 uur rijden naar Salt Lake City

Misschien eens een mall opzoeken voor een beetje te winkelen 😬

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Linda:
    15 september 2018
    Jullie hebben weer mooie dingen gezien.
    Nog een paar dagen reizen en mogen jullie uitrusten in Florida.
    Wij zijn net wakker na gisteren 12 km te hebben gelopen in Wenen.
    Straks gaan we weer de stappen maken, wel goed voor de verbranding geloof ik 😂😂😂
    Have fun ❤️😘
  2. Leny:
    15 september 2018
    Hallo lieverds ik kreeg bericht dat ik jullie niet meer volgde maar dat doe ik nog steeds hoor ik snap er niets van dikke kus 😘😘
  3. Daisy:
    15 september 2018
    Wat is het toch leuk om wakker te worden met een verhaal van jullie
    Weer een mooie dag achter de boeg

Uitslapen is ook weleens lekker en dat hebben jullie verdiend ❤