Daar gaan we weer

Tui app

Het heeft even geduurd maar na een paar jaar geen verre reizen gemaakt te hebben gaan we er weer voor. Het wordt geen rondreis maar een relax/doe vakantie naar Florida.

We kunnen niet wachten en zijn er hard aan toe en klaar voor om de vakantie te beginnen. De TUI app houdt ons dagelijks op de hoogte hoe lang we nog moeten wachten en telt gestaag af.

De tickets zijn geprint, de stoelen gereserveerd, dollars besteld, en de bekende map van Peter is gevuld met alle belangrijke dingen die we willen doen en bij ons willen hebben. We vliegen op Orlando Sanford. Het is een rechtstreekse vlucht dus geen overstap. We zullen weer in het vertrouwde LikiTiki village verblijven. "Our home away from home"

Het leuke onverwachte is dat zus en AJ ook dezelfde dag afreizen. Onze insteek is gezelligheid, dikke pret, maar vooral ontspannen. De vakantie gaat beginnen met een overnachting op Schiphol zelf zodat we niet al te vroeg de deur uit hoeven.

We'll keep you informed. Stay tuned.

1. Pa & Ma S:
    24 mei 2017
    Ohh gezellig hoor Debby om jullie weer te volgen. Ik kan mij voor stellen dat jullie met z'n viertjes een geweldige vakantie tegemoet gaan. Ik kijk ook uit naar jullie kookfoto's want iedere dag uit eten is wel relaxt maar zelf je eigen maaltijd klaarmaken op de jouw bekende wijze lijkt me heerlijk en je krijgt nu ook een helpende hand erbij. Liefs van Ma en Pa xxxx
  2. Tantetje:
    24 mei 2017
    Ooooh wat een heerlijk vooruit zicht wil je geloven dat ik hartstikke jaloers ben maar ik gun jullie het van harte hoor meissie xxxx
  3. Daisy:
    25 mei 2017
    Oh lieverds wat een heerlijk vooruitzicht!
    En super leuk dat wij weer mogen meegenieten van jullie avonturen...
    Het aftellen is begonnen!
  4. Thomas:
    26 mei 2017
    Laatste sprintje om dan lekker te genieten.. we zijn nu alweer benieuwd naar jullie nieuwe avonturen en grappige momenten...
    Xx