Laatste station voor Orlando

16 september 2018 - Cedar City, Utah, Verenigde Staten

Wat een nacht hebben wij achter de rug in Salt Lake City...

Er was een zaal afgehuurd en die lui hadden natuurlijk ook kamers. Tot 01:00 uur in het zwembad aan de achterkant met alcohol en tot 06:30 aan de voorkant lopen donderen. Kortom, niet veel geslapen. Heb al klacht ingediend en ga zo nog even een mail schrijven naar de manager.

We rijden om 8:30 uur weg hier richting Cedar City. Alles vol met rook. Een stuk verderop staan de bergen in brand. Het is bizar hoeveel rook dit geeft. Helikopters vliegen af en aan met water maar het lijkt een druppel op een gloeiende plaat, die bergen zijn zo groot dat die helikopter helemaal in het niets valt.

Na een uur rijden zijn we er voorbij en we zijn dusdanig een richting op aan het rijden dat we er geen last meer van hebben en goed zicht op de berg krijgen zodat we wat plaatjes ervan kunnen maken. Bizar....

We proberen onderweg te lunchen/picknicken maar de vliegen komen op ons af alsof we een feestmaal bij ons hebben. Peter wordt helemaal gek, ma heeft ‘t niet meer, pa hoor je niet en ik ben er klaar mee, we lunchen wel in de auto.😂 De auto heeft inmiddels veel slachtoffers gemaakt. Ben benieuwd of ze het nog schoon krijgen 🤣

We zijn al met al vroeg in Cedar City, leuk stadje met veel winkels en eetgelegenheId. We mogen vroeg de kamers in, 14:00 uur, dat is fijn. Even een wasje draaien, koffie drinken en nog heerlijk winkelen. We eten bij Ihop. Het was heerlijk! Op de hoek staat een heel leuk huis, ma maakt nog even een foto die valt mooi uit. Het huis staat er al tig jaar maar heeft nieuwe kleuren gekregen  het blijft een plaatje.

Tja, en dan komt de man met de hamer he, even blog schrijven en dan zijn we er wel weer klaar mee voor vandaag. Morgen staan we bijtijds op want we gaan via Zion naar Bryce Canyon. Morgen dus nog 1 keer stenen op de foto zetten, maar wel hele mooie 😉

1. Linda:
    17 september 2018
    Goed zo, klagen helpt in Amerika je zal er minstens 10000 punten voor krijgen, buiten dat, je klacht is gegrond.
    Ik reis mee naar Bryce , blijf vooral genieten.
    💋😘❤️
  2. Joop crouwel:
    17 september 2018
    pffffff wat een toestand goed klagen anders sew je ze gewoon hahahahah misschien krijg je compensatie zou mooi zijn geniet nog even gr.
  3. Leny:
    17 september 2018
    Zo jullie maken heel wat mee zeg hè le leuke en mooie dingen ik ben hartstikke. Jaloers maar. Ik geniet mee hoor via de mooie foto ‘ s en de prachtige verhalen 😘. Veilige vlucht ✈️