Beetje thuiskomen

14 juni 2022 - Davenport, Florida, Verenigde Staten

Na een lange reisdag zijn we aangekomen in Orlando. We zoeken weer een mooie car uit en moeten nog even wat eten onderweg maar om 23:40 ongeveer komen we aan in de villa. Wat prachtig allemaal hier en zeer schoon.

Sandy ridgeVilla sandy ridge

We doen nog even video bellen met zus want die is al vroeg wakker. Dan vallen de luiken vanzelf dicht.

Om 8:30 worden we pas wakker 🤪 dat wordt dan een laat ontbijt want eerst boodschappen doen. Even gelijk alle boodschappen en natuurlijk koken vanavond, we eten een lekker hollands “prakkie”

Ontbijt wordt brunch en dan wassen, en de pool in. In eerste instantie koud maar dat komt omdat je lijf zo warm is, eenmaal door en het is heerlijk! Ohhhhh dat is genieten! Zo langzamerhand veranderd de lucht hier van stralend blauw naar bewolking  het typische 16-17 uurs buitje is zich al aan het ontwikkelen. Bij het zwembad is een overdekt terrasje waar ma en ik ons heerlijk neerzetten. Er is een plafond fan dus een zacht klein windje er bij en dan is het zeker uit houden. Peter vind het heerlijk om een boek te lezen in de zon.

Dobber dobberShark shark!

Het zwembad is screened dus er komen of zeer weinig insecten in onze aura. Dat kan zeker ma enorm waarderen.

The pool

De mobiele brigade wordt actief en alle foto’s komen weer langs. We vinden nog een haai in de garage en die mag ook meedoen in de pool.

The pool by darkMickey mouse lamp

En weet je? We gaan wel zien wat we morgen gaan doen. Geen idee nog 😄

KilwinsKilwins ijsje

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Linda:
    14 juni 2022
    Lekker dobberen, het is zo fijn daar. Geniet er van allemaal. 😘
  2. Tineke:
    14 juni 2022
    Heerlijk na al die drukke dagen rust met een Hollands prakkie Nog even lekker genieten
  3. Peter:
    14 juni 2022
    Fijn lekker relaxen, niets doen en genieten. Veel plezier.🌞🌞🏊‍♀️😎😎
  4. Ria:
    Dikke verse bierworst!

Ijsje bij kilwins celebration
  6. Daisy:
    Heerlijk! Heerlijk! Heerlijk!
    Klinkt goed en ziet er ook goed uit!
    Geniet van de welverdiende rust ♡
  7. Leny:
    15 juni 2022
    Heerlijk he een hollands prakkie dat zullen jullie vast wel gemist hebben en hartstikke fijn dat jullie een eigen zwembad hebben Veel plezier nog xxxx
  8. Marcel:
    15 juni 2022
    Het weer ziet er weer fantastisch uit. In de middag een buitje voor het stof zou Peter zeggen......veeeeeeeeeeeel stof! Nog een paar fijne dagen en geniet er van.
    Groet van Marcel.