Hoeveel kan je kopen

17 juni 2022 - Davenport, Florida, Verenigde Staten

Nou het shoppen is begonnen. De Apple store heeft goede zaken gedaan met mij.

Verder een hoop winkels af voor wat dingetjes voor Semm en Thomas. Er is genoeg te vinden. Maar wel allemaal prullaria daar is nog niets aan veranderd. Er is vreselijk veel bij gebouwd in de laatste 4 jaar. Als we het zo bekijken komt er dit jaar eens zoveel bij. Ze zijn overal aan het bouwen. Huizen en winkels/bedrijven. Nu is hier ruimte genoeg en kunnen zij hun gang gaan.

De benzine is de afgelopen dagen iets gedaald. Bij de Walmart is het goedkoopst tanken hier in orlando, 4,60 dollar per gallon. Ongeveer 1,15 euro per liter. De dollar en de euro zijn nu zowat 1-1 gelijk in waarde.

Verder hebben we lekker rustig aan gedaan. Morgen gaan we weer een x op pad. Fort Desoto, dolfijntjes kijken. We hebben nog 3 hele dagen hier, we willen nog naar Mascotte, Disney Springs en Fort Desoto dan. Komt precies uit.

1. Linda:
    17 juni 2022
    De tijd vliegt voorbij. Nog een paar dagen te gaan maar wat kunnen jullie terugkijken op weer een mooie en fijne vakantie.
    Geniet nog van de laatste dagen 🍦🍦🍦🍦🍦
  2. Tineke:
    17 juni 2022
    Ja tijd gaat snel voor je het weet ben je weer terug in je eigen kikkerlandje Spek de Amerikaanse economie nog maar even en vergeet de T shirt voor Peter niet 😂😂
  3. Peter:
    17 juni 2022
    Heerlijk shoppen, geniet er nog een paar dagen van. Groetjes
  4. Daisy:
    17 juni 2022
    Shop till you drop haha!
    Heerlijk om de vakantie rustig af te sluiten...de tijd vliegt voorbij!
    Geniet ♡
  5. Sander en Wendy:
    17 juni 2022
    Wat leuk, deze blog! Begrijp dat het er bijna op zit maar jullie hebben zo te lezen genoeg genoten. Fijne vakantie nog en geniet nog van dat heerlijke zwembad, super mooie foto's ook!
  6. Jolanda Vermaas:
    17 juni 2022
    Jeetje fantastische reis. Maar denk ook wel vermoeiend.
    Nog 3 dagen en dan is het alweer voorbij
    Dan gaat het gewone lenen weer beginnen. Ook dat is fijn
    Iedereen de groetjes en veel liefs
  7. Corrie en Henk.:
    17 juni 2022
    Weer leuk om jouw verhaal te lezen, nog fijne dagen daar. Groetjes
  8. Leny:
    18 juni 2022
    Vinden jullie het jammer dat jullie weer naar huis moeten of denken jullie toch wel weer fijn ons gewone leventjes weer op pakken veel plezier nog de laatste dagen het is hier nu erg warm maar jullie hebben toch een heerlijke vakantie gehad lGroetjes en liefs van mij xxxx
  9. Leny:
    18 juni 2022