Gokje wagen?

12 juni 2022 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Op naar Valley of Fire. Wat een mazzel, het kost tegenwoordig 15 dollar maar vandaag 11 juni is toegang gratis. Nog even geen idee waarom maar dit blijft in de knip voor een ijsje vanmiddag. Even nagekeken, het is Nevada State Parks day. Alle state parks in Nevada zijn gratis vandaag.
Bloedheet maar weer zo mooi, je moet gewoon oppassen dat je stopt met fotograferen want de ene rode steen is net zo mooi als de andere rode steen. Zo kan je wel aan de gang blijven dus dat wordt een selectie…….van rode stenen. Het is wel grappig dat je in elke formatie wel iets kan zien als je je fantasie gebruikt.

BeehivesElephant rock

Rode steen

We rijden via Boulder City, een stad die daar gebouwd is voor de arbeiders van de Hoover dam, terug naar Las Vegas. Het is inmiddels al weer 14 uur. De tijd gaat razend snel.
The Venetian staat op het menu. Dat vinden wij het enige casino wat maar enigszins de moeite waard is om even te bezoeken en natuurlijk om daar een ijsje te eten.

The canal at the venetianLekker ijsjeSan marco plein

Parkeren is hier nog gratis, iets wat bij vele hotels aan het verdwijnen is. Wel erg druk dus we rijden maar ineens naar de 12e verdieping van de garage en daar is ruim plaats. Oppassen dat je niet verdwaalt in het venetian, man man man dat is een stad op zich daar. Snel een ijsje happen en eigenlijk ben ik er al weer klaar mee, dus nee, we gaan geen gokje wagen.

Wizard of oz figuren life size
In een etalage bij the Venetian staan life size poppen van The Wizard of Oz.  Ze zijn zo mooi dat je zou zweren dat er echte mensen in zitten maar nee…..

Onze airco maakte vreselijk veel lawaai vannacht dus we verhuizen naar de andere kant en weer een nieuwe kamer. Airco net zo luidruchtig dus de monteur erbij gehaald. De grootste herrie is er uit dus we gaan zien of we vannacht iets meer kunnen slapen. Zo niet dan hebben we Hampton garantie dus dat betekend niet goed is niet betalen.

Om 17 uur houden we het voor gezien. Even wat makkelijks en de McDonalds is om de hoek. Nog even naar de Wally voor drinken, het gaat met liters er doorheen met deze hitte.
Morgen de laatste dag, we gaan naar Red Rock Canyon. Nog meer rode stenen hahahaha.

We kijken al uit naar maandag, in de rust stand in Orlando. Dobberen in the pool. Even helemaal niks.

1. Tineke:
    12 juni 2022
    Fijn dat jullie zo genieten jammer dat de tijd zo snel gaat en jullie Amerikaanse avontuur er alweer bijna opzit. Geniet nog even samen. 😘
  2. Ria:
    12 juni 2022
    Prachtige rode stenen, dat hebben wij hier niet …..geniet weer van jullie nieuwe dag !
    Mooie foto’s, moeders heeft het ook erg naar haar zin hè? Heerlijk om te zien ❤️
  3. Daisy:
    12 juni 2022
    Goedemorgen wat is het zo toch leuk meegenieten van jullie vakantie met elke ochtend een blog en foto's :) echt een feestje!
    De rode stenen mogen zeker niet ontbreken...waanzinnig mooi om te zien.
    Heerlijk vooruitzicht hoor dobberen maandag naar Orlando...lekker om dan even bij te komen.
    Jullie hebben echt een hoop gedaan!
    Fijne dag vandaag ♡
  4. Peter:
    12 juni 2022
    Hallo luitjes, jullie schieten al aardig op naar het eind van de vakantie.
    Voor amerikaanse begrippen was dit maar een heel klein ijsje maar niet minder lekker denk ik.
    Geniet nog lekker en op naar het relaxen.
    Gr. Peter en Resie
  5. Linda:
    12 juni 2022
    Mooie foto’s dat ijsje ga je zeker wel overdoen in Celebration toch?😉
  6. Leny:
    13 juni 2022
    Wat gaat het toch hard he jullie zijn zijn een Dinsdag al weer 2 weken onderweg ik denk dat de laatste week voor jullie best hard zal gaan zeker omdat jullie het zo geweldig hebben wat is het toch een mooi land prachtige foto,s weer fijne dagen noch liefs Mij xxxx