Niet zo veel vandaag……alhoewel

4 juni 2022 - San Francisco International Airport, Verenigde Staten

Om 6 uur zijn we opgestaan vandaag, reisdag naar San Francisco.

Natuurlijk eerst weer ontbijtje en dan op weg naar seattle. We gingen rond 8 weg en waren na een zeer relaxte rit komen we om 10:45 aan bij Seatac waar we de auto weer inleveren. Eenmaal in de hal op zoek naar de Delta desks. We staan even in de verkeerde rij want we hebben nog geen labels aan de koffer dus even uit de rij, labels er op en terug in die rij. Als een gesmeerde bliksem loopt t weer. Koffers kwijt en door de douane. Ze zijn allemaal erg lief voor moedertje, schoenen hoeven niet uit voor senioren en ze mag door de poort ipv de scan. Anders wankelt ze zo als ze met haar armen omhoog moet staan.

Exacte tijd 13:28 gaan we de lucht in om nog geen 2 uur later te landen in San Francisco.
ma hoofdpijn, natuurlijk. Te lang gewacht met koffie dus onze koffie junkie even een bakkie in de hand mee om de koffers te halen. De hoofdpijn zakt snel weg en de koffers zijn er al.

Op SF moet je eerst met de airtrain naar de car rental. Let op, ze doen hier aan een driehoeksverhouding :)

Je huurt bij sunnycars je auto, wordt uitgevoerd door Alamo en vervolgens bij Enterprise haal je m op. Snapt u het nog??

We hebben 3 auto’s ingepakt, de eerste had geen grote kofferbak, de tweede zat Peter tegen het dak aan te kijken en ineens komt er een nissan pathfinder terug van de carwash. Dan doen we die weer, lekkere hoge en ruime car.

Het Hilton Garden Inn zit op 3 km afstand lekker dichtbij. Heerlijke kamers, op de bovenste verdieping, groooooooote bedden en een bubbelbad. Na het installeren gaan we eten, eindelijk…..Panda Express  heerlijk, verse groentjes, lekker kippie, zit hier in de mall 3 km verderop. Dat smaakte echt weer als vanouds maar ma heeft een lip……koortslip dus het zal weer niet zo zijn, altijd in de vakantie  sta je goed op de foto :)

We gaan dus zoeken naar een Wallgreens de drogist. We kopen 1 van de 14 zalfjes die er beschikbaar zijn, hoe weet je nou welke beter zal werken. Inie minie mynie moo dan die maar. Ik zeg tegen ma “doe hem er gelijk op” want het jeukt zo. Dat gaat niet goed natuurlijk, ze smeert zowat haar hele eethoek onder en het smaakt niet lekker. Dat snap ik wel denk ik :)) maar goed het zit er op, totdat ik hoor ohhhhh het werkt geloof ik wel, minder jeuk maar lijkt wel verdooft. Die lip wordt groter hahahaha ma heeft de goedkope variant uitgevonden voor lippen opspuiten !! Maar het werkt! Stiff upperlip!

Peter zegt ik ga op reis en ik neem mee…….mijn schoonmoeder, dan maak je nog eens wat mee hahahahah

Al met al best een lange dag maar we zijn klaar om SF te gaan zien, we blijven hier 3 nachten.

wordt vervolgt…….

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ria:
    4 juni 2022
    Ahhhhh moeders lip…hoop dat het zalfje snel helpt!
    Fijne dagen in SF, genoeg te zien daar.
    Veel plezier weer en voor jullie nu: welterusten!
  2. Linda:
    Oh oh oh 😂😂😂😂slaap lekker. Veel plezier in SF😘
  3. Daisy:
    4 juni 2022
    Haha never a dull moment with grandma :)
    Fijn dat jullie nu gesetteld zijn in San Francisco...3 heerlijke dagen tegemoet met mooie dingen zien!
    Hier keek oma zo naar uit ♡
    Heel veel plezier en geniet!
    --------------------------------------------------------
    Hoi opa en oma en oma. Ik ben bij Daisy slapen. Daisy heeft net het verhaal voor gelezen. Heel veel plezier vandaag in Amerika. Hou van jou.xxx Semm.
  4. Peter:
    4 juni 2022
    Hoe een rustige dag jullie toch weer bezig houdt. Slaap lekker en succes met moeders d’r lip. Geniet van de omgeving.😂😂🤗🤗
  5. Tineke:
    4 juni 2022
    Nog geen tijd gehad om te reageren maar jullie liggen nu toch lekker te slapen. Geniet van de dagen in SF Ben benieuwd naar de foto’s
  6. Corrie en Henk.:
    4 juni 2022
    Wat een leuk verhaal weer van jullie reis. Nog veel plezier.
  7. Marcel:
    4 juni 2022
    Airport Seattle. Ben ik ook geweest. Bijna opgelicht met een taxi die bijna 350 meter moest rijden naar ons hotel voor een nachtje. Uiteraard niet gedaan. 25 dollar dan toch een beetje te veel. De dag erna het kruispunt overgestoken en 5 minuten later waren we al in de terminal. Ja, zo gaat dat dan.
    Klinkt weer gezellig en lekker bezig met van alles regelen Debby. Lijkt net als thuis......
    En dan nu San Francisco. Nooit geweest maar moet zeker de moeite waard zijn. Gaat de tijd toch snel. Geniet ervan. Heel veel plezier daar en groet van mij aan jullie drietjes! Marcel,
  8. Leny:
    5 juni 2022
    Man man ik zit tranen te lachen wat een verhaal als je maar lol hebt he gaat Ma nog steeds in de rolstoel mee ja zeker dan hebben jullie lekker voorrang he ik wil wel meer van zulke verhalen goede reis en weer veel plezier
  9. Tam en Tan:
    5 juni 2022
    Wat leuk om op de hoogte te blijven van jullie belevenissen.
    Heel veel plezier nog!!! 😘
  10. Sophie De Lijster:
    7 juni 2022
    Agggggh niet leuk voor je moeder maar met de goede zorgen van dochter lief komt het weer helemaal goed met moeders lip.